Test drive CFR

Modelul testat:  Accelerat 1745 Bucuresti  – Cluj Napoca via Satu-Mare;  clasa IIa cu rezervare de loc

Durata drum: 6:08 – 16:26 (10h 18min)

Conditii atmosferice: ceata, umiditate crescuta, 2 grade Celsius

Calificativ: 3 stele din 5

Bai deci in fata mea sa nu comenteze nimeni impotriva CFR! Priza (plus curent) pentru laptop (sau cuptor cu microunde daca nu sunteti genul care sa travel light), sistem de blocare a usilor in pozitia deschis in caz de urgenta (fumat o tigara), Nashu’ are optiune inclusa de facut cu ochiul, trape panoramice laterale cat China, iar daca calatoresti de unul singur bate la cur orice dpdv la consumului de combustibil (a se citi: pretul biletului vs. un plin).

E adevarat, dureaza oleaca mai mult, dar privelistea e alta. Si cand ai trapele alea panoramice de care v-am spus mai devreme, nothing else matters, vorba cantecului…

La sectiunea confort, clasa aIIa lasa de dorit in ceea ce priveste ergonomicitatea scaunelor, care te pot face sa te simti usor handicapat, dar cu atatea pauze de tigara nici nu mai conteaza. Room service-ul (sau stewarzii, sau cum mama ma-sii le-or zice alora care se plimba cu refreshments intr-un cos de supermarket), e acolo sa iti ofere tot ce ai nevoie (daca esti un om cu nevoi extreme de putine – aproape de zero, chiar).

 

 

 

 

 

Trapa panoramica                         Priza +curent                      Scaune ergonomice (?!)

Sfaturi de calatorie:

Never travel light! Bai deci daca va luati bagaje mari si grele se reduce semnificativ riscul ca ciordacii din tren sa fuga cu ele daca se intampla sa le lasati pe coridor si sa serviti o tigara pe peron.

Nu beti lichide cu cel putin cinci ore si doua pisari inainte… si nici in timpul calatoriei… chiar daca simti ca mori si n-ai apucat sa iti suni mama sa ii spui cat de mult o iubesti.

Orice vanzator ambulant care va abordeaza il puteti combate cu replica: “Imi pare rau, am doar card de credit”, altfel s-ar putea sa insiste pana cand sigur o sa te faca sa cumperi cine stie ce jucarie complet inutila doar ca sa plece. Asta o sa functioneze pana or sa umble cu POS-urile dupa ei…

Parteneri de test drive (worth mentioning):

Nea Mihai : male, 61, „single, but it’s complicated” pentru ca are o metresa cu vreo 15 ani mai tanara la Cluj pe care o viziteaza destul de des. S-au cunoscut acum cativa ani la un mic cu paine… Nea Mihai a fost ca o pizda: in doar 4 ore aflasem deja toata povestea vietii lui, fara ca macar sa vreau asta. Bugetar, in timpul liber se ocupa cu fotografia. Mi-a facut si mie niste poze. Chiar in timp ce scriu post-ul asta…

Nea Mihai, intre un sandvis si o sticla de Neumarkt, mi-a povestit cum la 58 de ani si-a lasat metresa gravida, cum a ratat job-ul vietii lui prin ‘95… la McDonald’s daca erati curiosi… mi-a facut apologia discurilor de vinil si a pick-up-urilor ( cu ocazia asta am aflat si eu cum o fututa de forta centripeta, greutatea si tipul acului pot distruge un vinil)… mi-a dat vreo 3 stick-uri sa imi copiez filme si muzica… nimic pornoaca spre surprinderea mea… deh, probabil ca prefera sa faca decat sa se uite (funny picture in my head)… stiu si ce salariu are (10 mil), unde isi face concediile (Predeal – vara), ce mananca si la ce ore (nimic dimineata, iaurt cu paine ultima masa pentru ca e fumator), ca i s-a dezlipit ceva la pantof, si lista poate continua la nesfarsit… 61 de ani de viata e mult de povestit… credeti-ma pe cuvant… Inca mai sper sa taca…

Nota: pe interiorul usei de la baie sta scris cu marker albastru: Caut pusti gay 14-17 ani… si vreo doua numere de telefon… ce vreti? Orange sau Cosmote?

Alphalated Posts:

4 thoughts on “Test drive CFR

  1. Ma bucur sa vad ca mai sunt persoane carora le place sa calatoreasca cu trenul si nu stramba din nas la gandul ca fac 2 ore in plus (2 ore in care stai jos, wow) sau ca, vai, trebuie sa stea langa oameni straini 🙂

  2. io-s cu autostopul, e mult mai ieftin si ai cata panorama vrei, dar poate pentru ca is mai sociopat, incearca sa mergi cu din alea regio intre orase atat de mici ca nici macar nu exista, acolo e adrenaline rush

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *